Logo PC NET spol. s r.o.
Lenovo banner
 Stav opravy    Hlášení závady     Stav opravy

Servis Lenovo

Naše společnost dlouhá léta patřila k předním servisním partnerům společnosti IBM, jak v kvalitě, tak i rozsahu prováděných oprav. Po vyčlenění PC divize a jejím převzetí společností Lenovo jsme se tak stali nejvýznamnějším autorizovaným servisem notebooků ThinkPad a dalších produktů této značky v České republice.

Díky dlouholetým zkušenostem se záručními a pozáručními opravami těchto notebooků, desktopů a příslušenství můžeme zákazníkům nabídnout nejen nejvyšší kvalitu servisních služeb při velmi krátkých termínech oprav, ale i individuální přístup k jednotlivým servisním zásahům.

Samozřejmostí jsou telefonické konzultace problémů, které se při každodenní práci s Lenovo produkty mohou vyskytnout.

Oblast specializovaných služeb pro produkty Lenovo lze rozdělit do následujících hlavních kategorií:

  • Příprava počítače dle přání zákazníka (konfigurace, aktualizace, zapojení příslušenství
  • Rozšíření či prodloužení záruční doby
  • Vysvětlení výhod předinstalovaných Lenovo nástrojů a ukázka jejich využití
  • Reinstalace operačního systému, včetně zálohy a obnovy dat, přenesení nastavení systému a aplikací
  • Analýza a návrh nejvhodnějšího způsobu posílení počítače v případě, že přestane stačit stále rostoucím hardwarovým nárokům programového vybavení
  • Co možná nejrychlejší odstranění případné závady na území celé České republiky
  • Zajištění pravidelných kontrol a vyčištění komponent
  • Dodávka všech náhradních dílů a příslušenství, které jsou již nedostupné obchodním kanálem, jako jsou baterie, paměťové moduly, kryty apod.
  • Repase starších a poškozených počítačů, které pak mohou dál věrně sloužit uživatelům s menšími nároky na výkon hardware

Záruční opravy provádíme pouze pro počítače řady Think.
Veškeré závady počítačů řady Idea je nutné hlásit na telefonním čísle 800 702 703

Společnost PC Net CZ má vybudovaný vlastní systém hlášení závad a sledování stavu oprav.

Na telefonních číslech, které naleznete v kontaktech jsou přijímány požadavky na servisní zásah v pracovní dny 9.00-17.00 hodin.
Mimo uvedenou dobu jsou veškeré servisní požadavky přijímány prostřednictvím systému pro hlášení závad.

  • Standardní záruční podmínky
    Na produkty Lenovo ThinkPad řady X a T je záruční servis poskytován standardně po dobu 36 měsíců. Záruka ostatních produktů Lenovo je poskytována v délce 12 měsíců. Produkty se základní záruční dobou 12 měsíců mají v případě jejich koupě nefiremním zákazníkem záruční dobu dle Občanského zákoníku v délce 24 měsíců.

    Během záruky poskytujeme záruční služby k zachování či obnovení normální činnosti PC produktů bez jakýchkoliv dalších poplatků od zákazníků dle záručních podmínek výrobce.

  • Nadstandardní záruční podmínky
    Základní záruční dobu a záruční podmínky u notebooků a desktopů Lenovo je možné rozšířit prostřednictvím tzv. balíčků Service Pack. Záruku lze rozšířit z "carry-in" na "on-site", prodloužit až na dobu 5 let nebo dokoupit záruku s pojištěním proti náhlému neúmyslnému poškození, tzv. "Accidental Damage Protection". Portfolio balíčků Service Pack obsahuje různé kombinace výše uvedených možností rozšíření.